vierkeeropvakantie2021.reismee.nl

Inpakken

Gisteren was mijn eerste vakantiedag! En wat deed ik? Even langs het werk, om te controleren of de vlag wel buiten hing, wat dus niet het geval was. Dus snel de vlag in top. Normaal fietst er een andere collega even langs, maar die moet haar knieën wat rust gunnen. En daar ik toch naar een winkel daar vlakbij moest, was het niet zoveel moeite. En de bewoners hechten er zo aan! Dinsdag hadden we een prachtige herdenking op het werk, dus ook de blijdschap van 5 mei hoort er dan bij!

Vandaag was het onze oppasdag. Omdat het vakantie is, komt Sara niet, maar Finn en Noah zijn de hele dag geweest. Tijdens Noah's middagdutje heb ik lekkers kunnen bakken, dat zit nu in de trommels om mee te gaan.

En nu zijn we aan het inpakken. Dat valt nog niet mee, eerst was de weekendtas nergens te bekennen, maar die bleek in een koffer te zitten. Toen kon ik nergens mijn korte broeken vinden. Want ik blijf optimistisch! Enfin, die lagen nog in een mand met zomerkleding boven op de kast.

Maar ook de dikke truien zijn ingepakt!

Nu even een kopje koffie, morgenochtend doen we de rest.

Nog één nachtje slapen en we komen er aan!

Reacties

Reacties

Janine

Geniet van jullie vakantie. We hopen van harte dat de korte broeken veel gebruikt gaan worden, maar erg verstandig om ook dikke truien mee te nemen.
Goede reis morgen!

Cor

Leuk weer Veluwe avonturen, elke avond wat te lezen.
Fijne vakantie.

Jellien

Veel plezier. Het weekend wordt mooi weer, dus korte broeken aan. En.we gaan weer genieten van de verhalen! Groetjes van ons.

Lucienne

Heel veel plezier jongens!
Ik ga de verhaaltjes weer lezen voor het slapen gaan! Goeie reis morgen, voorzichtig en geniet!

Jantine

Een hele fijne en zonnige vakantie toegewenst. En even een vraagje ?heb je wel weer de vlag naar binnen gehaald ?. Anders blijft hij een week wapperen in Wormerveer.

marja

heel mooi de vlag moet blijven wapperen.
heel verstandig warme truien maar wie weet kun je ook de korte broek aan.
veel plezier en lekker genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!