vierkeeropvakantie2021.reismee.nl

Gearriveerd!

Vanmorgen stond de man van de inspectie stipt om 8.30 op de stoep, klasse hoor! Wij waren al druk aan het inpakken, we hebben hem maar gewoon zijn gang laten gaan, want hij is er uiteindelijk een uur mee bezig geweest. Mart ging de fietsen op de auto zetten, ik pakte de keukenkratjes in. Toen de beste man buiten ging inspecteren heb ik de stofzuiger er doorgehaald. Toen alles in de gang verzameld, zodat Mart het in de auto kon zetten.

Sheila was alvast in haar doosje gaan liggen met een gezicht dat op onweer stond. Tsja, ik kan het niet leuker maken, ze zal zich 5 dagen zelf moeten vermaken. Gelukkig komt Sara af en toe langs!

Om 9.30 was de inspectie klaar, en om 9.45 reden we weg. Mooie "vermijd de snelweg" route vanaf Almere, genoten van het uitzicht en de mooie herfstkleuren onderweg. Om 11.30 waren we ter plaatse. We konden er nog niet in, het is natuurlijk de Bosrand niet! Maar de auto mocht op de parkeerplaats blijven staan, dus hoppa, fietsen eraf, koek en zopie mee, en gaan met de banaan.

Eerst richting Wezep, aldaar brood gehaald, want dat had ik thuis laten liggen. (Nienke, wil jij dat mee nemen, of weggooien?) Gelijk ook beleg, rookvlees, dat blijft wel goed, zo warm was het niet vandaag. We hebben de handschoenen tenminste maar aangetrokken. Daarna naar de kringloopwinkel, uiteraard, daar een leuke beker gekocht. Met een mooie route weer terug, door het bos naar Wapenveld, en daar vandaan het laatste stuk van de Baronnenlijn gefietst tot in Hattem. Wat een leuk stadje! Op aanraden van plaatselijke bewoners een overheerlijk ijsje gegeten. Het was er bepaald geen weer voor, maar dat deed niets af aan de smaak, yammie yammie! Vanuit Hattem richting camping. Daar waren we niet de enigen die arriveerden, het leek de Kalverstraat wel.

De auto mocht dit x bij het huisje staan, dat is makkelijk. Het is een 2 persoonshuisje, met de nadruk op JE! Maar alles is aanwezig, dus we redden ons prima met zijn 2en. We missen alleen wat afzet ruimte, dat lossen we op, door wat niet nodig is, in de auto te leggen. Maar het is wel heel knus.

Morgen hopelijk ons rondje IJssel, maar we kijken eerst naar buiten voor we vertrekken, want Piet Pelleboer was niet zo optimistisch.

marja

heerlijk toch. goed aangekomen een stukje gefietst en lekker gegeten. en klein wat is klein je hoeft elkaar niet te zoeken. scheelt weer tijd. veel plezier

Janine

Leuk hoor, al die plekken van vroeger. Maak maar veel foto's, ik geniet er van. Heel veel plezier bij de Leemkuil!

Lucia

Lekker knus en gezellig weer jullie story te lezen
Geniet ervan