vierkeeropvakantie2021.reismee.nl

Op naar Leersum

Zo, vandaag gaat de 2e vakantie van de vijf beginnen! Wat, vijf? Jullie gaan toch vier x dit jaar? Uh, ja, dat zit zo, we hebben nog een kleine vakantie geboekt! We gaan namelijk in september, als we van de Bosrand komen, nog door naar Drenthe! We willen allebei al tijdenlang eens naar Drenthe toe, en nu deed de mogelijkheid zich voor om daar wat te boeken. Dus eerst een week Bosrand, en dan nog aansluitend 5 dagen naar Wateren, dat ligt in de buurt van Appelscha.

Maar goed, nu vandaag dus naar Leersum, op de Utrechtse Heuvelrug. Nu is Leersum een week of wat terug getroffen door een hevige storm, en zijn er delen van het bos daar afgesloten. Het is dus spannend wat we aan gaan treffen. Van het vakantiepark waar we heen gaan, hebben we geen bericht ontvangen dat we daar niet kunnen bivakkeren, dus we hopen dat het mee valt.

Voor de zekerheid nemen we wel de fietshelmen mee, en die gaan we ook daadwerkelijk opzetten. (en niet zoals op de Bosrand in het schuurtje laten liggen...) Want een afgewaaide tak op je hoofd krijgen, dat is niet leuk!

We hebben 3 mooie routes in de GPS geladen, nu maar hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn, en dat we 3 goed fietsbare dagen hebben. Straks op ons gemak alles inpakken, fietsen op de drager en dan gaan we richting Leersum!

Tot vanavond, dan horen jullie meer van ons!

Jellien

Een fijne week gewenst!

Lucienne

Heel veel plezier! Voorzichtig maar geniet vooral! Ik lees weer mee!

Ella

Geniet lekker in die prachtige omgeving

Jantine

Genieten jullie maar lekker van de vakantie.

marja

geniet ervan en geen omgevallen bomen of takken meenemen.